Již několik let je očividné, že klasický marketing, snažící se vyrušit spotřebitele a předat mu sdělení, se přestává vyplácet. Nemůžete si dovolit dokola posílat lidem ve velkých skupinách nevyžádané zprávy a doufat, že vám někteří pošlou peníze. Trh s klasickou reklamou, přestože se to tak na první pohled nemusí jevit, je na ústupu. Od zákazu billboardů kolem silničních tahů přes postupující regulace a omezování v mnoha oblastech až po změnu v tom, jak přicházející generace vnímají, konzumují a sdílejí hodnoty spojené se značkami - to vše směřuje k větě z ADWEEKU: "Značky jsou dnes budovány kolem toho, jakou s nimi má spotřebitel zkušenost/prožitek." A zkušenost je, co dělají značky pro to, aby své spotřebitele zapojily. Cokoli, co přitáhne lidi ke značce; digitálně nebo fyzicky. I vaše značka dnes může jet na plný plyn díky sociálním médiím a digitálním technologiím.