Dnes sice mohli řídit tým v nadnárodní firmě, ale tam by jen obtížně hledali cesty, jak prosadit své nápady a myšlenky. Místo toho tedy radši vymýšlí strategie, jak prodat co nejvíce müsli pod vlastní značkou Mixit. Přestože to obnáší i to, že když o Vánocích skladníci nestíhali přerovnat sklad, Tomáš Huber a Martin Wallner oblékli montérky a čtyři dny trávili s paletovým vozíkem. "Motivuje nás fakt, že něco sami vymyslíme a jsme sami zodpovědní za to, zda nápad uspěje. Má to pro nás větší smysl, než kdybychom plnili nápady někoho jiného," vypráví oba muži, kteří začali podnikat v posledním ročníku vysoké školy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se