Každý rok zaplatí společnost PepsiCo téměř 100 milionů dolarů (přes dvě miliardy korun) za to, aby si fanoušci amerického fotbalu, především pak víc než 100 milionů televizních diváků při finále ligy NFL, spojili její produkty s nejpopulárnějším americkým sportem. Za tuto dotaci dostává firma exkluzivní reklamní pozice pro značky Gatorade, Tropicana nebo Quaker Oats včetně velmi atraktivní možnosti spojovat sledovanou přestávkovou show, která bývá plná výjimečných koncertů, s kolovým nápojem Pepsi.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Reklamní využití sportu a sportovců je staré přes sto let. Platí se za něj stále víc.
  • Na druhou stranu, v rychlé mediální době je víc než kdy jindy třeba mít se na pozoru před morálními selháními sportovních reprezentantů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.