Značky nám pomáhají chápat svět, jsou určitou navigací a zkratkou příběhu, který se skrývá za nimi. Rozdělují náš svět na mám rád, nemám rád. Je to práce se symboly, které dokážeme vnímat velmi rychle a zároveň se s nimi ztotožnit. V roce 1960 do The Oxford English Dictionary poprvé přibylo slovo "consumerism", které reflektuje spotřební chování lidí a jeho proměnu. Rozvoj technologií, sociálních sítí a změna komunikace a vnímání značek mají dopad na očekávání zákazníků od samotných firem. Atraktivní vizuální styl, propracovaný design produktů nebo služeb významně ovlivňují vnímání hodnoty kvality i ceny. Branding má přímý vliv na ekonomické výsledky firmy. Corporate design musí být nedílnou součástí marketingové a komunikační strategie firmy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nestačí přemýšlet jenom nad tím, jaké produkty poskytujeme, ale jít k podstatě a vzpomenout si, jak značka vznikla a proč tu je.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.