Nelze tomu uniknout. V chladicím regálu diskontu Norma stojí v kartonu vyrovnané Pribináčky v retroobalu s tradičním claimem "Pramen zdraví z Posázaví", u benzinové pumpy PapOil slibuje plakát za dostatečné množství natankovaných litrů repliky legendárních nafukovacích hraček Libuše Niklové z Fatry Napajedla a na billboardu u dálnice může člověk oči nechat na lednici z řady Gorenje Retro Collection s dveřmi skvěle napodobujícími přední masku legendárního kempinkového Volkswagenu T1. A do toho Bernardova kampaň postavená na estetice pin-up girls, třebaže s pivovarníkovou hlavou. To vše v jeden jediný letní den roku 2017. Jak to, že ještě není "přeretrováno"? Jak to, že jako bychom se v tom svém skvělém světě budoucnosti neuměli obejít bez minulosti?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Místo Colgate používáme Kolinos, místo s Arielem pereme s Radionem.
  • Retro značky se vracejí do našich domácností.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.