Před jedenácti lety jsme nepotřebovali chytrý telefon s dotykovým displejem. Ani jsme o něm nevěděli. Dnes už je smartphone samozřejmostí, stejně jako to, že průkopník - firma Apple - se roky pyšní hodnocením jedné z nejúspěšnějších a nejdražších značek světa.

Část populace je závislá na iPhonu, jiná bazíruje na značce Samsung a další se možná brzy vrátí k tlačítkové Nokii. Kdo v tomto případě určuje pravidla hry? Podle Davida Říhy z katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE je to marketing - obor, který v Česku stále ještě hledá sám sebe.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Marketing je obor spjatý s obchodem. Často se zaměňuje s tvorbou reklamních sloganů. Ty je ale potřeba i žít.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.