Dnes změny a různé rebrandingy přichází rychleji než kdy jindy. Jsou každodenním marketingovým chlebem. Klíčovým bodem je, že nad vším začínáme mít mnohem větší kontrolu. Už to nejsou lidé, kteří se přizpůsobují značkám, značky se přizpůsobují nám. A kdykoli je zkušenost personalizovaná nebo značka a její marketing správně předvídá potřeby lidí, sedíme na místě řidiče a realizujeme je, my sami. S technologiemi se vše stává víc sofistikovaným, není to sama technologie, je to změna řízení - tou jsme my. Vloženými technologiemi se jen snažíme narušit sami sebe, ale digitální revoluce dneška, kterou jsme součástí, není studená, dystopická budoucnost robotů a ovládání světa. Spíše je to čas lidského posílení. Jde jen o to, aby značky a kampaně navrhovaly řešení, výrobky a technologie, které se přizpůsobují lidem, což nás bude pevně řídit vlastním osudem. Již nečekejme a neptejme se na nejnovější poznatky, jak věci změnit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.